Skip to content

Sevicii de Call Center

Va oferim o varietate mare de servicii de calitate pentru afacerea dumneavoastra!

Servicii de Call Center

Accelereaza-ti expansiunea globala cu ajutorul agentilor nostri de call center, fluenti in toate limbile europene principale.

Servicii de Apeluri de Intrare
Servicii de administrarea comenzilor
Servcii de asistenta clienti
Servicii de suport: E-mail
Servcii de Apeluri de Iesire

Servicii de Apeluri de Intrare

Serviciile de Apeluri de Intrare Maxbpo sunt proiectate pentru a asista clientii organizatiei amical si punctual, pentru a raspunde la intrebarile clientilor, cat si pentru a primi, avelua si inregistra reclamatii, oferind ulterior solutii potrivite si eficiente in functie de nevoile clientilor.

Angajatii calificati MAxbpo pot procesa zilnic un volum mare de apeluri, oferind asistenta de inalta calitate clientilor, stabilind si mentinand in acelasi timp o relatie profitabila cu acestia.

Servicii de administrare a comenzilor

Ca si metoda de administrare a ciclului natural al comenzilor, este un serviciu essential al unui business, urmarind toate informatiile si procesele, ca de pilda primirea si plasarea comenzilor in sistemul informational si serviciile care decurg ulterior din acest proces.

Un sistem eficient de administrare a comenzilor ofera vizibilitate businessului, deci externalizarea acestui proces care angajatii calificati Maxbpo, ii da posibilitatea organizatiei sa elimine presiunea care provine din administrarea unor sarcini secundare ale administrarii de comenzi si sa se concentreze asupra businessului de baza al organizatiei.

Servicii de asistenta clienti

Una dintre cele mai importante valori ale noastre este satisfactia clientului, de aceea responsabilitatea noastra catre client este sa oferim servicii de inalta calitate si sa imbunatatim eficienta serviciilor oferite.

Angajatii Maxbpo preiau roluri de ambasadori ai clientului si au responsabilitatea de a obtine clienti multumiti care raman loiali pana la sfarsitul interactiunii cu acestia. Toate acestea sub deviza: profesionalism, rabdare si altruism.

Servicii de suport: E-mail

Asistenta prin E-mail este unul din canalele principale ale experientiei serviciului de realtii cu clientii, care sprijina clientii in rezolvarea intrebarilor si problemelor lor, comenzi noi, cerintele prestarii serciului, facturare si orice alta cerinta.

Este un mod preferat de comunicare, oferind o trasabilitate atat pentru organizatie cat si pentru clienti, dandu-le posibilitatea fiecarei parti de a se referi punctual la aspecte discutate si aprobate in trecut.

Servcii de Apeluri de Iesire

Un call center de apeluri de iesire poate fi un modalitate eficienta de a creste atat veniturile cat si satisfactia clientului, generand o comunicare proactiva care consolideaza relatiile cu clientii. In acelasi timp se evita un exces de interactiuni din partea clientului prin contactarea proactiva a acestora.

Agentii Maxbpo bine instruiti initiaza apeluri din partea clientilor catre clienti potentiali si existenti, concentrandu-se pe vanzari, telemarketing, sondaje si atrageri de fonduri.

SERVICES TO THE MAX!

Data protection

Protectia datelor este esentiala pentru Max Business Solutions, din moment ce lucram cu date pesonale si alte date confidentiale.

Putem incheia un contact de confidentialitate detaliat, in conformitate cu BDSG.

Imbunatatim continuu procesele de protective a datelor, conform ISO 27001 and ISO 27002.

Se poate desemna si un ofiter german de protectie a datelor. Pentru ca Romania este parte a EU, standardele de protectie a datelor sunt aliniate legilor europene.

Back To Top